Friday, November 28, 2008

Münasebetsizlik, kültür şok?

...sonra kafa kafaya verdik düşünüyoruz. Herkesten bir fikir çıkıyor tabi. Herkesin belli sayıda
saçmalama hakkı olmalı. Var da. Saçmaladım. Normalde alışkınım, saçmalamamın hemen ardından
münasebetsizce, aşağılayıcı bi laf yemem lazım. Yok yemiyosun. Limitleri yeterince zorlamazsan kendine kötü bir şey söyletemiyorsun. Kültür şok benim için bu. Belli bir samimiyetten sonra münasebetsizlik gelir bizim oralarda. Enseye şaplak gelir. Burda gelmiyor. Bilemiyorum ne kadar bünyeme oturur bu. İnsan acımasızca eleştirilmeyince paranoyaya kapılıyo. Ulan ne zaman salağım ne zaman değilim. Yoksa hep mi salağım?Bünye alışkın olmadığı şeye paranoya semptomu gösteriyo.Alıştığım an faydasını göreceğime inanıyorum ama.

2 comments:

Deniz Coşkun said...

Dayak yemeden anlamayan, ziya paşanın sözleriyle büyümüş bir milletin çocukları olarak bu kültür şokunu gayet yerinde buldum. Hep hayalimdir densiz insanların olmadığı, insanların birbirlerine kibar ve mesafeli yaklaştıkları bir ortamda yaşamak. Aah ah. word verification sözcüğüm "colin"

bop said...

bak yemin ediyorum bu postu girmeden sen aklıma geldin. hatta münasebetsizlik söcüğünü her duyduğumda senin bu hayata karşı olan stemin aklıma geliyo. bravo gerçekten.