Thursday, September 3, 2009

yine yeniden

Blogu kapatacaktım, sonra dedim kime ne zararı var? Kalsın. Öle gözlem tespit filan yazıyorum millet okuyo. Bak hemen iki 3 gözlem-tespit vs. daha attırıyım.

* Kışın ortasında cıbıl cıbıl gezen gençlik mevsim geçişi olan şu sıralar tesettüre bürünmüş. Güneylerden yeni gelmiş olabilirler.
* Artık hava; soğuk, sıcak, karanlık falan filan sikime takmıyorum afedersin.
* Sarışın kızlar ilk geldiğimdeki etkiyi bırakamadı üstümde.
* İsveççe nankör bir dil değil sanırım. 3 ay uzak kaldım artık daha rahat anlıyorum.
* Bütün yaz büyük emekler sonucu edindiğim buğday tenime hayran kalıyor herkes, allah müstahakımı versin.
* Yeni yerime taşındım. Okula çok yakın. Çok sevinçliyim.
* Hans denen arkadaşım bana beleş kahve makinası verdi. Çok iyi insan bu hans ha.
* Temizlik yaptım, hiç öle mis gibi kokmadı yani. Burdaki deterjanlar kokusuz diye bi genelleme mi yapsam?
* Burdaki öğrenci yurtlarındaki sistem benim akıl limitlerimi aşıyo. Herşeyi bizden bekliyolar. Temizlik, bakım-onarım. Kim yapacak hangi sırayla yapacak hiç biyerde yazmıyo. İşallah anlarım ilerde.
*Psiklet alıcam sanırım.

1 comment:

göker said...

ben pisiklet aldım...