Saturday, April 11, 2009

Sonuçta onlar da bir insan

Farkındayım ki çok klişe konularda yazıyorum. Bunun nedeni kendimi bu konuları düşünmekten alamıyor olmam. Her sokağa çıktığımda gözlemliyorum, düşünüyorum adeta klişe tespit adamı oluyorum.
Tren istasyonunda küçük çaplı bir inşaat başlamış. Hani zemine beton dökülür içinden paslı demirler fırlar. Klasik bitmemiş inşaat görüntüsü geldi mi gözünün önüne. Bir uzun demirler var insan boyunda, bir de dize kadar gelen kısa demirler var. Kısa demirlerin her birinin başında kırmızı plastik başlıklar takılmış, özenle herbirine takılmış. Güvenlik önlemi. Uzun olanlarda yok, çünkü gerek yok. Kasti şekilde kendine zarar vermek istemezsen onlarla işin olmaz zaten. Ama bütün demirlere tek tek baktım ki bir tanesinde başlık yok. 20 kadar demir, bir tanesinde yok. "O başlıksız demirde doğayı gördüm, insanlığı gördüm, gerçeği gördüm" desem bana psikopat der mi elalem?

No comments: