Sunday, April 5, 2009

AIK Stockholm 1 - Halmstad 0

Maça gittim. Burda ligin ikinci yarısı daha yeni açıldı malumunuz soğuk var.Saha zemini daha tam olarak düzelmemişti zaten. Bahar geleli şunun şurasında 1 hafta oldu. Råsunda stadium'un çevresinde, Stockholm'ün o düzenli, tertemiz çiçek gibi halinden eser yoktu. Etraf bira ve ızgara sosis kokuyordu. Herkes öküz gibi bağırıyor, yerler çöpten geçilmiyordu. Bir de kale arkası tribüne aldık biletleri. Çekirdek taraftarın olduğu tribün. İnanılmaz bi tezahürat. Ama gel gör ki, futbolun yerinde yeller esiyordu. Ayakta duramıyordu valla oyuncular. Bir tane zenci abim var sahada. O da tek bi çalım hareketi biliyor onu yapıyordu. 10 numarası var takımın aygır gibi bi çocuk. Zlatan'ı oynuyor şopar ama baya yeteneksiz yani. Ama tripler aynı. Devamlı yürümesi, pas istemesi, saçları v.s. 5 numarayı çok beğendim. İyi işler yaptı bugün. Ama en çok şaşırtan taraftar oldu. Maç boyunca hiç susmadılar.Bir de ritm ve nota konusunda çok başarılılar. Marşları ve ikili tezahüratları hep tutturdular. Sarhoş abiler küfür etti ayakta bile duramayan oyunculara. Herneyse maç 1-0 bitti herkes mutlu oldu. Telefonumun boktan kamerası ile maçın bitişini çektim, ses seviyesini ve o coşkuyu yansıtacağını düşünmüştüm, yansıtmamış ama gene de koydum.
Maçın gazı ile alışverişe gittim sonra. İnanmazsınız yaklaşık 80 ytllik et aldım. Kanlı dana biftekten, flask filé ye sosisten bacona, ciğer ezmesinden blodpuddingine. "Ben sende ete doydum."
Haa bir de opera dinlemeye başladım birden. Birden oldu. Çok korkuyorum, takarım ya birşeye 7-24 dinlerim, öyle olacak diye. Sanırım olacak.

3 comments:

Deniz Coşkun said...

Japon ligi bir, isveç ligi iki mi?

bigbeckenbauer said...

oytun, iki takımı nasıl gördün? önümüzcdeki haftalarda bu lie bahis yapacak dallamalara ne gibi bir mesaj vermek istersin. artık AIK gödüğümüz yere "alt" yabıştırmamız mı gerekir ya da AIK evinde güvenebileceğimiz bir ekip mi?
halmstad bu gidişle düşer mi?
acil cevap bekliyorum.
bir de kalmar maçına denk gelirsen bir git, geçen sezon çılgın atıyorlardı.
bir de bilet fiyatları nasıl orada?

bop said...

olm kaleciler topu elinden kaçırıp 5 lik yiyor, bütün forvetlerin bahanesi "ayağıma oturmadı top hocam" naı pozisyonlar harcıyolar. bu ligde bişiy belli olmaz.halmstad düşmez bence çok kötü değiller iyi kapanıyo gençler. Bilet fiyatları kale arkası 25 ytl idi işte ama derbilerde değişiyodur sanırım. Birde Djurgården maçına gitmek istiyorum o da AIK nın ezeli rakibiymiş.